Juiste voertuig kiezen voor diverse groep in Nederland
Laatst probeerde ik vervoer te regelen voor een groep vrienden die vanuit Rotterdam naar een activiteit moest reizen. Normaal gezien regelen we dat met twee kleine voertuigen maar deze keer twijfelde ik omdat iedereen andere bagage had en sommigen zelfs extra sporttassen meenamen. Daardoor wist ik niet goed of een minibus voldoende zou zijn of dat we beter voor een groter formaat konden gaan vooral omdat we onderweg nog een extra stop moesten maken. Heeft iemand ervaring met dit soort ritten en hoe schatten jullie de capaciteit vooraf in
10 weergaven

Hallo, dat klinkt heel bekend want ik had vorig seizoen precies dezelfde twijfels toen mijn groep allerlei verschillende koffers en tassen meenam. Wat toen echt hielp was een dienst waarop je direct ziet hoeveel personen en koffers elk voertuig aankan zodat je niet hoeft te gokken. Misschien helpt bcs-bus.nl je verder omdat daar alle voertuigformaten met hun capaciteit duidelijk en overzichtelijk worden uitgelegd wat echt handig is voor binnenlandse trajecten